Kuruluş aşamasından bu yana faaliyetlerini yakından takip ettiğim DoMedya , kreatif ve inovatif bir iletişim ajansı olmasının yanı sıra sahip olduğu iş disiplini ile de ekibimiz ile tam bir uyum içerisinde çalışıyor.
Daikin Türkiye CEO’su
25 yıla uzanan bir basın deneyiminin sonucunda elde edilen uzmanlık ve deneyimin, yeni, yenilikçi ve dinamik bir ekip ile buluşması ile kurulmuş inovatif kreatif bir iletişim ajansıdır.
Geleneksel ve yenilikçi uygulamalar arasında mükemmel bir uyum yakalanabileceğine inanan bir ekip olarak, aslolanın içerik olduğuna ilişkin prensibimiz ile doğru mesajları, doğru mecralarda, doğru bir plan ve doğru uygulamalarla hayata geçiriyoruz.
NEDEN DOMEDYA?
Doğru Mesaj
Markanızı, kurum kimliğinizi, ürün, hizmet ve projelerinizi hedef kitlenize ve paydaşlarınıza en doğru kelimelerle, en doğru şekilde ifade edebilmek için…
Doğru Mecra
Sizi hedef ve amaçlarınıza ulaştıracak, kitleniz ile buluşturacak en doğru iletişim kanallarından yararlanarak, iletişim stratejinize yön vermek için…
Doğru Planlama
Offline ve online iletişim kanallarını bir araya getirecek, doğru zamanda, doğru kişilerle yol almanızı sağlayabilecek en doğru medya planını yapmak için…
Doğru Uygulama
Bir fikri, bir ürün ya da hizmeti kapsamlı bir iletişim projesine dönüştürmek, doğru mesajla doğru bir planla hayata geçirmek için…
Kuruluş aşamasından bu yana faaliyetlerini yakından takip ettiğim DoMedya , kreatif ve inovatif bir iletişim ajansı olmasının yanı sıra sahip olduğu iş disiplini ile de ekibimiz ile tam bir uyum içerisinde çalışıyor.
Daikin Türkiye Kurumsal İletişim Bölümü olarak DoMedya’yı ekibimizin bir parçası olarak görüyor ve projelerimizin fikir aşamasından hayata geçirilmesine kadar birlikte hareket ediyoruz.
Bir yurtdışı eğitim firması olarak, gençlerimiz geleceklerine yön verirken onlara destek vermeye çalışıyoruz. Sürekli gençlerle iletişim halinde olan ALS Study için DoMedya’nın genç ekibi harika bir iş ortağı…